Comandă până în ora 12:00 curierul va livra în principiu următoarea zi lucrătoare.

Condiţii comerciale

Termenii şi condiţile comerciale ale companiei PARTYHELIUM SRL pentru comerţul electronic şi vânzările prin expediţie

Condiţile comerciale de pe www.heliumking.ro sunt valabile pentru cumpărăturile în magazinul online www.heliumking.ro. Scopul lor este de a defini și preciza drepturile și obligațiile vânzătorului (furnizorului), pe de o parte, și cumpărătorul (clientul, consumatorul), pe de altă parte, în conformitate cu legea.

Operatorul magazinului online www.heliumking.ro este:

PARTYHELIUM SRL
Cod Unic de Înregistrare    40152660
Nr. Înmatriculare  J40/16393/2018
Capital social 200 Ron
Sos. Pantelimon 217 B, Sectorul 2 Bucuresti
 
 
E-mail: info@heliumking.ro
Telefon: 0775299651

www.heliumking.ro

PARTYHELIUM SRL
cu Sediul Social

Cod Unic de Înregistrare    40152660
Nr. Înmatriculare    J40/16393/2018
Sos. Pantelimon 217 B, Sectorul 2 Bucuresti

Punct de lucru:
Strada: Štúrova 14
Localitatea: 040 01 Košice, Slovakia

    1. Termeni

Vanzator - www.heliumking.ro

Cumparator/Client - orice persoana fizica sau juridica care plaseaza o comanda in magazinul online www.heliumking.ro

Utilizator – orice persoana fizica sau juridica, care detine un cont in urma crearii acestuia, dandu-si acordul cu privire la Termeni si Conditii.

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, mentionat in comanda, care urmeaza a fi furnizat de catre vanzator, cumparatorului.

Lista Favorite – este sectiunea din contul utilizatorului unde are posibilitatea sa isi adauge produsele preferate.

Comanda – documentul electronic prin care cumparatorul transmite vanzatorului intentia de a achizitiona produsul dorit din magazinul online.

Newsletter – modalitatea de comunicare electronică (email sau sms), prin care vanzatorul comunica periodic, catre client, informatii asupra promotiilor, promovari de produse, actualizari de stoc al produselor favorite, informatii ce nu atrag niciun angajament din partea partilor.

Review – evaluarea scrisa transmisă de client cu scopul de a aprecia si caracteriza produsul achizitionat pe baza experienţei personale.  

    2. Contractul    
a) Prin asta se înţelege un contract incheiat la distanţă intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica a acestora.
b) Prin plasarea unei comenzi pe site-ul Heliumking.ro clientul este de acord cu modalitatea de comunicare (telefon, email) prin care vanzatorul isi deruleaza activitatea comerciala.
c) Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
d) In anumite situatii vanzatorul isi rezerva dreptul de a face rectificari sau modificari obiective in comanda inaninte de a fi procesata, fapt ce va fi notificat telefonic sau prin email clientului.
e) Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul în care Cumparatorul primeste informatia privind expedierea comenzii pe email/sms de la Vanzator.
f) Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator în magazinul online vor sta la baza Contractului, acesta fiind completat de certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. Drepturi de autor

a) PartyHelium S.R.L. este autorul site-ului si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei romane si internationale. In lipsa altor precizari, toate materialele, incluzand imagini, ilustratii, design-uri, icoane, fotografii, clipuri audio/video, sunt proprietatea PartyHelium S.R.L. sau sunt licentiate de PartyHelium S.R.L. pentru a fi folosite. Sesizări privind o eventuala încălcare a drepturilor de autor le puteti face la adresa: contact@heliumking.ro
b) Clientul/Utilizatorul poate copia si/sau utiliza continutul acestui site numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acesta nu intra in conflict direct sau indirect cu cele mentionate in sectiunea Termeni si Conditii.
 c) Este interzisa orice utilizare a continutului prezentului site in alte scopuri decat cele permise expres in sectiunea Termeni si Conditii.

4. Politica privind vanzarea online

a) In magazinul online PartyHelium.ro ii este permis oricarui client/comparator sa plasese comenzi.In anumite situatii justificate vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul cumparatorului in vederea plasarii unei comenzi si/sau unele modalitati de plata acceptate, in cazul in care se constata ca in baza conduitei si/sau activitatii sale in magazinul online pot prejudicia in vreun fel PartyHelium.ro In situatiile mentionate mai sus cumparatorul se poate adresa prin email departamentului de relatii cu clientii al site-ului pentru a putea fi informat cu privire la motivele care au dus la masurile mai sus mentionate.
b) Comunicare intre vanzator si cumparator este directa si se realizeaza in mare parte electronic (email/sms) dar si telefonic.
c) Toate preturile aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate în magazinul onlinr sunt exprimate in RON si includ T.V.A. Pe site exista cazuri in care pentru unele marimi/variante/modele/culori ale aceluiasi produs, preturile pot fi diferite, acest fapt se datorează în funcţie de pretul de achizitie a furnizorului sau pretul de productie în atelier.
d) In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi responsabil pentru nici un alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
e) Alegerea modelului, a culorii si a marimii potrivite a costumelor si accesoriilor cade in incidenta clientului functie de variantele disponibile la fiecare produs. Continutul si informatiile, folosite pentru descrierea produselor din magazinul online sunt exclusiv cu titlu de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala.

  5. Comanda

a) Clientul sau Cumparatorul poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda, efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, Bunul si/sau un Serviciul este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc. Doar adaugarea unui Bun sau Serviciu in cosul de cumparaturi, şi nefinalizarea Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului sau Serviciului.
b) Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul este obligat ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
c)  Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

    - neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

    - invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de partymagia.ro, in cazul platii online;

    - datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

d) Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online ->restituirea se face in contul din care a fost efectuata plata;

  • pentru Comenzile achitate ramburs, transfer bancar -> prin virament bancar

Adresa pentru retur/reclamaţii:
Oradea, Bihor
Strada: Alexandru Cazaban nr 22 bl p38

In cazul trimiterii unui retur/ reclamatie pe adresa mentionata mai sus clientul suporta cheltuieliile de transport. Coletele trimise ramburs nu o sa fie preluate.
Returul de produse este gratuit doar prin Coletaria.ro (info@heliumking.ro, 0775299651)(solicitati-ne detalii).

https://www.heliumking.ro/reclamatii-si-returnari/

    ​6. Metode de plată

a) Plata in sistem ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. 

b) Transfer bancar (ordin de plata)  dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Expedierea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.

c) Plata online cu un card bancar

    7.Modalitati de transport

  • Bunurile sunt livrate catre cumparator in sistemul de curierat usa-la-usa. Bunurile cumpărate de pe sietul Heliumking.ro sunt livrate doar pe teritoriul României.

  •  Nu livram si nu primim colete cu Posta Romana.

  • Vanzatorul asigura ambalarea si impachetarea corespunzatoare produselor.

    7. Conditii de garantie

PartyHelium S.R.L. răspunde, în perioada de garanţie, pentru calitatea produselor vândute. Garanţia se acordă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 şi O.G. nr. 21/1992 şi valabile la data cumpărării.

Daca imediat după primirea produsului se constată un defect de fabricaţie sau de material, clientul are dreptul să ceară repararea sau înlocuirea produsului. Dacă înlocuirea produsului nu este posibilă (nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire), atunci clientul are dreptul să ceară reducerea corespunzătoare a preţului sau rambursarea întregii contravalori a produsului neconform.

În cazul reclamării unui defect, perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care aţi reclamat defecţiunea până la data reparării produsului. În termen de 30 zile calendaristice de la data la care ne-aţi adus la cunoştinţă defectul, produsul în cauză se va aduce la conformitate.

În cazul efectuarii unei reclamaţii în perioada de garanţie, este necesar să prezentaţi produsul defect împreună cu accesoriile aferente şi copia facturii fiscale de achizitie.

Garanţia se pierde în următoarele situaţii: - în cazul intervenţiilor sau reparaţiilor produsului executate de persoane neautorizate; - în cazul utilizării produsului pentru alte scopuri decât cele pentru care a fost conceput şi recomandat - în cazul nerespectării condiţiilor de păstrare, utilizare şi întreţinere prevăzute în documentaţia care însoţeşte produsul; - în cazul deteriorărilor termice şi mecanice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, intemperiilor sau neglijenţei în utilizare.

8. Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal un angajament esential, vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protectia datelor" sau "GDPR"), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.Unul dintre principiile acestui cadru legal il reprezinta transparenta, prin acest  document dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.
Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reda orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. Va rugam sa verificati periodic continutul paginii Termeni şi Condiţii.

a) Ce informații personale solicităm de la D-voastră?

Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați, de exemplu atunci când vă comandați ceva, ne contactaţi, sau furnizați o evaluare a cumpărăturilor sau a produsului.

Informațiile personale pe care ni le furnizați includ informații obligatorii: informațiile de contact și informațiile de plată. Fără a introduce informaţile obligatorii nu puteţi cumpăra la noi. Dumneavoastră ne furnizați în mod voluntar informații personale, unde vă cerem consimțământul, de exemplu la înregistrare, trimiterea de noutăţi, discuții, recenzii și multe altele, în măsura enumerate.

Cum folosim informațiile D-voastră personale?
Avem nevoie de datele D-voastră în următoarele scopuri:

  • Pentru a crea și gestiona contul  d-voastră personal (înregistrare)

  • Să prelucrăm comenzile D-voastră, să livrăm produsele, să rezolvăm returul produselor, sau reclamaţiile acestora

  • Să trimitem informaţii actuale despre starea comenzii D-voastră prin intermediul SMS, mesaj pe email

  • Să vă contactăm prin telefon sau pe email în cazul problemelor privind livrarea produselor comandate de D-voastră

  • Să vă răspundem la întrebări şi să vă informăm cu privire la noiile servicii sau modificări ale acestora

  • Să vă trimitem informaţii despre promoţii şi reduceri actuale

  • Să gestionăm contul D-voastră şi să verificăm starea plăţii

  • Să efectuăm analize pentru a vă oferi produse relevante

  • Pentru verificarea vârstei din motivul legislaţiei privind achiţiţiile mai ales pentru scopurile de mai sus:

  • la cumpărare cu sau fără înregistrare pe o perioadă de trei ani, perioada nouă începe cu ziua în care faceți ultima comandă,

  • atunci când evaluaţi cumpărarea sau produsele pe o perioadă de trei ani.

  • atunci când solicitaţi informaţii fără a efectua procesul de cumpărare, discuţii, formular de contact, consigliere, interogări privind produsele şi altele asemânătoare pe o perioadă de un an,

  • sau pentru o perioadă stabilită de lege (timp de 10 ani, datele privind documentul fiscal, îndeplinirea obligației legale).

După care informaţiile D-voastră personale vor fi şterse, dacă nu veţi fi de acrod cu prelungirea perioadei de prelucrare.

b) Care sunt drepturile D-voastră?

Aveți dreptul să solicitați informații despre datele personale pe care le deținem despre D-voastră (gratuit o dată pe an). Dacă aceste informații sunt incoreste sau incomplete, puteți solicita să le corectăm sau să le ștergem. Nu vă putem şterge datele în cazul în care acest lucru este împiedicat de regulile legale de păstrare a datelor, cum ar fi legea privind contabilitatea sau alte motive legitime, cum ar fi datoriile restante. Aveți dreptul în orice moment să vă retrageți consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, dreptul de a solicita accesul la datele D-voastră personale, dreptul de a le rectifica sau de a le șterge, dreptul la prelucrare limitată și aducerea de obiecții la prelucrare, aveți dreptul la portabilitatea acestor date la un alt administrator, precum și dreptul de a depune o plângere la Oficiu pentru Protecţia datelor personale, dacă consideraţi că, compania noastră vă prelucrează datele D-voastră personale în contradicţie cu GDPR.